Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2021 04:00 - ТВЪРДE ГОЛЕМИ ОБЕЩАНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1021 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Числа 1-3; Марк 3 и 2 Пет. 1:2-8



„... Чрез които се подариха скъпоценните ни и твърде големи обещания.“ (2 Пет. 1:4)


  В моментите на най-големите ни провали, може да се окаже лесно да си внушим, че е прекалено късно за нас, че сме изпуснали своя шанс за живот с цел и стойност. По този начин бившият затворник Елиас описва как се чувствал в затвора. „Бях нарушил всичките си обещания, както и плановете за собственото ми бъдеще, за това какъв бих могъл да бъда.“


  Една програма за университетска диплома, в която Елиас участва, започва да променя живота му. Той взема участие в един отбор по дебати, който през 2015 г. води дискусия с отбор на Харвард и печели. За Елиас, да бъде част от този отбор, е начин да докаже, че не всичко е загубено.


  Подобна трансформация се случва в нашите сърца, когато започнем да разбираме, че благовестието за Божията любов в Христос е добра вест и за самите нас. „Не е твърде късно“ - започваме да осъзнаваме. - „Бог все още има бъдеще за мен.“


  И това е бъдеще, което зависи единствено от Божията безкрайна благодат и сила (2 Пет. 1:2-3). Бъдеще, в което сме освободени от отчаянието, характерно за този свят, и сме поставени в друг свят, изпълнен с Неговата „слава и сила“ (ст.3). Бъдеще, подсигурено с Христовите „твърде големи обещания“ (ст.4) и преобразено в „славната свобода на Божиите деца“ (Римл. 8:21).                        М. ла Роуз


  Господи Исусе, понякога осъзнавам своята слабост и колко пъти съм разочаровал себе си и другите, като съм разрушавал бъдещето, за което съм мечтал. Помогни ми да виждам непроменимата красота на бъдещето, което намираме в Теб. Амин.


  ЗАЩО МОЖЕ ДА СЕ ОКАЖЕ ТРУДНО ДА ПРИЕМЕМ НЕЗАСЛУЖЕНАТА МИЛОСТ И ЛЮБОВ? КАК БИВА ДОКОСНАТО СЪРЦЕТО ВИ ПРИ МИСЪЛТА, ЧЕ БОГ Е ПЛАНИРАЛ ЗА ВАС БЪДЕЩЕ С НЕВЕРОЯТНА КРАСОТА?  



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467455
Постинги: 2461
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930