Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2021 13:04 - ОТНОСНО ЧОВЕКА...!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1536 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ОТНОСНО   ЧОВЕКА

6.

    Всеки човек е уникален. Някои са уникално красиви, други уникално умни, трети уникално талантливи в нещо, а има и уникално глупави. Не защото  съм много умен, но напоследък ми се струва, че последните все повече се увеличават.  Опитах се да споделя с всички тук информация, която получавам не от телевизора или определени манипулатори, а от извора! В себе си усещам по някакъв начин необозримото, това, което е извън нашите възможности за разбиране и смятам, че съм длъжен да го споделя с възможно повече хора. За мен това е извора! До сега никога не съм бил лъган от тия божествени или извънземни сили, а винаги са ми помагали да отделя лъжата от истината! Нямам обяснение за това. Просто го приемам като Божи дар и това е всичко. Нямам нито ясновидски, нито гадателски, нито магьоснически възможности. Вероятно това щеше да си остане моя тайна, но социалния фашизъм, който ни налагат от година и половина ме принуди да се разкрия.

  За да спазя хармонията на числото 8 ще напиша още два кратки текста, в които ще акцентирам на най-важното в момента! Това според мен е достатъчно. Който смята, че си правя реклама, че фантазирам, манипулирам или просто лъжа, за да се правя на интересен, да не чете този текст и възможно по-скоро да напусне страницата ми! Няма да му се сърдя, защото само за три - четири дни проумях, колко много лъжепророци има сред нас!

-         ТЕЗИ, КОИТО НАЛОЖИХА МЕДИЦИНСКИЯ ФАШИЗЪМ, ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ С ДРУГИ ЗЛОДЕЙСТВА  СРЕЩУ ХОРАТА! ОЧАКВА  НИ СТРАШНА  ЖЪТВА  НА  ДУШИ  И ЖИВОТИ! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА ОФИЦИАЛНИТЕ  ВЛАСТИ, КАКТО И  НА  МЕДИИТЕ! ЛЪЖАТ  ВИ! ОПИТАЙТЕ  СЕ  ДА  ЖИВЕЕТЕ, КАТО  ЕЛИМИНИРАТЕ ВСЯКАКВИ  ОГРАНИЧЕНИЯ, ЗАБРАНИ  И  ПОСЕГАТЕЛСТВА  ВЪРХУ  ДУХА  И  ТЯЛОТО  ВИ!БОРЕТЕ  СЕ  ЗА СВОБОДАТА  И  ЖИВОТА  СИ!

 

  Осмият

  




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Така е
13.05.2021 16:09
Както виждам тук наоколо всички са налице, няма епидемия . Умрели са само възрастни хора, което е нормално. Умират и млади хора, но преди Ковида при тях казваха , че са имали инфаркт или пневмония. Сега не правят аутопсии.Желанието да ни ваксинират масово е съмнително, а и никой родител няма да ваксинира детето си, защото няма нужда от това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430680
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031