Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 09:00 - Как да се предпазим от грип
Автор: hope25 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4123 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.01.2012 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

България е пред грипна епидемия - събщават весниците. Броят на болните се увеличава. И всички са обхванати от паника. Как да запазим здравето си и това на децата?

Аз лично не съм за противогрипни ваксини, а предпочитам продуктите на д-р Фьорстер. От грипа се пазя с витамини. Пресните плодове и зеленчуците са най-добри, но през грипния сезон трябват в по-голями количества. Затова взимам и добавки. Няма как; трябва ни бум на витамини за да засилим имунната система! Но избягвам тези които са синтетични. Те не помагат чак толкова, а имат и странични ефекти. 

Когато настинах минулия месец и не можех да вляза при бебенцето ми в болница, много бързо се излекувах с 
витамин C на прах , капсули  чесън и пастили цинк с витамин С .

Но взимам по-високи дози през грипния период. А за хремата използвах чаевец - за първ път опитах и го слагах директно в носа. За един ден намалих салфетките до няколко. След 1-2 дена можех да съм сигурна, че мога да вляза при бебето ми. Съпругът ми успя да спре хремата в начален стадии с 2 слагания на "Чаевец" , през час. Много силно и бързо действа, без неприятно чувство. 

Просто натуралните "лекарства" - добавките действат по-добре и без странични ефекти. Само споделям. Изборат си е ваш. Но от както ползвам продуктите на Д-р. Фьорстер, болестите почти са изчезнали от дома ни. Лекуваме се без доктор, още на ниво симптоми. Просто разбрах, че това е въпрос на здравна култура и засилване на имунитета.

Желая ви да останете здрави, както и вашето цяло семейство! И не забравяйте силата на масажите. Ние правим масаж с 110 билки с Алое вера. Дори децата избягват антибиотиците така.

image


110 билки с Алое вера 

Рибено масло 
Цинк с витамин С 


image "ЧАЕВЕЦ": Чаено дърво 

image Витамин C на прах 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hope25
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1320492
Постинги: 434
Коментари: 252
Гласове: 1094
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол